Friday 18 July 2008

Back Again

After a long silent, i decided to write again... atenyer dah malas nk menulis blog, pasal rase cam tak cukup masa nak menulis... mean masa tuk bersendirian semakin kurang sejak kelahiran my lil' boy Kurd Khairdhani.

Refer to very last post aritukan, aku dah give up sebab dah 'ter'overdue lama sangat, pastu orang dok tanye2..."eh! la tak meletup lagi?" tu yang pastu aku cam concentrate to my pregnancy, real focus to every inch movement. Malaslah nak hengat lagi.... tapi Alhamdulillah manage to deliver normal as i wish and pray....., and aku rase tu lah moment paling berani yg pernah aku buat and decide to go through .....(same lah cam org len kan!)

So far life is getting better but not inclusive lah ngan kenaikan harga petrol tuh...(this is suck!), that one 'off topic' sebab kang sound hypocrite, yelah nothing change that much...sebab aku still can't kerb my spending as well lelagi kalo ade kaitan ngan my child.

Skang ni lak tengah musim 'Karnival Sale' haiyaiii mamposs... susah nak mengawal nafsu, sib baik kemaraan menyoping ini boleh dibendung ngan income yg ciput, dah waktu bekerja yang berakhir pada pukul 5, so susah lah nk pi melahu huhuhu! and plus aku nih keje sabtu, lagi lah time tu kureng skit nk ku abihkan ke shopping2 mall... so ari soping2 adalah ari Ahad jek!

nanti nak wat posting pasal my new member in family... he's the one yg buat aku tidur tak cukupin.... haiyak! tapi apa2 pun aku sangat bahagia ngan kedua-dua anak aku tuh...
muahhhh muahhh muahhhh ! cam lagu "pocket full of sunshine" le gamaknyer!