Friday 8 August 2008

Durian punye penangan..

Bangun pagi tadi, kepala aku rase berat jek, dizzy plak lagi... aku pun cam malas jek nk bersiap pi keje, sib baik Dhani & Chaca tak membuat perangai , kalo tak mau jek aku mc.

Ni sumer penangan si Raja Buah-----DURIAN..
tulah last time aku makan, aku sakit tekak siap ngan batuk sumer, seminggu gak lah aku suara timbul tenggelam and 2 ari gak la aku m.c (warghhh dewa mc aku nih)


semalam fuad beli, ni pasal aku yang duk merengek mintak durian ( kate nyer aku merengek?, ada ka patut???), semalam balik main futsal, dalam hujan2 tu dia singgah gak lah beli, sebab teringat aku nak..

alhamdulillah buah nyer sumer ok, walaupun keadaan buah nyer dari segi fizikal..urmmpp yang ado... tapi dalaman nyer sungguh yummehhhh!!! aku sental, tapi takdek la banyak sangat and the consequent nyer arinih aku rase nak demam, sakit kapla and sakit tekak yang hamat... aiyakkk again ke????

tapi aku still kat opis nih...telan uphamol. Alhamdulillah ok le skit..........!!!

3 comments:

ira-meare said...

Hai,ingt tlg pomot org lain nyer blog,sbb nama ms fuad,hehehe...

l o v e said...

meare-welkam to my blog, akhirnye i reveal my blog to u!!!

Anonymous said...

aha saya pun makan doriann jadi pening lalat pastu sakit tekak isk iskk

sedapp nyerr