Thursday 5 March 2009

Away from my Love one

Lama tak update... malas lah nk duk menulis, agak bz ngan keje2 rumah, macam byk sgt keje rumahhhhh... Dhani tgh lasak so mmg tak menang tangan! he need no. 1 priority from me... ade je keje dia nk buat memanjat lah terjun katil lah...cabut smart card astro lah... letihhhhhhhh!

tapi tak lama lagi aku kene tinggal kan my loves one ni kat rumah baby sitter, sedihhhhhhhhh .
Alhamdulillah me hired for a job that i used to do and insyallah i wud like it ..... after dis i akan bz my self but mmg sgt2 syukur di kala resession ni still ade pekerjaan...
arghhh i need new motivation tuk pi bekerja, yelah dah hampir 5 bulan im jobless... and i need to referesh tuk produce design and turn my work well.. arghhhh
dis time aku kene overcome any problemss coming sewarasnya.... tak mau lah turn down easily and the most important alert!

No comments: