Monday 6 April 2009

Nasib ko lah Labuuu.........!!!

sob..sob..sob
:(

sudah terang lagikan bersuluh... aku mmg dah terkene, mmg ler periitt tapi ni semua dugaan nya..
macam lagu Hujan
" ..ini semua dugaan-Nya, semua dugaan-Nya..ooooo "

mmg aku kene charge RM300+ for the web browsing guna Celcom postpais sim, mmg aku actually tak deserved tapi tulah kate si bijak pandai, kalo tak kene tak belajor... amek pengajaran sudehh jgn ler dikesal cume ahead "Alert!!"

tah ler penyakit pelupa aku nih macam get worse day by day... aku lupa letak wallet kat mane? lupa itu , lupa ini.. byk mkn semut ke hape????

tapi tips nye ialah
1. Take a deep breath....
2. Blame ur self for not alert
3. terima seadanya and say...
4. Alhamdulillah and Astaqfirullah...

**** hupdate

inikah yg dikatakan oleh si bijak pandai
"sudah jatuh ditimpa tangga, dihempap pasu, di patuk ayam..."

last bill from celcom is.............
RM500 for the unconscious web browsing !!!!
w.t.f, aduhaiiii mmg la ko labu nasib ko la paling malanggggggggg
duit tu mmg bukan rezeki ko, so ngalir la dia ke tempat lain....

ya Allah berat tull dugaan mu.....

im speechless... im so pathetic

No comments: