Tuesday 2 June 2009

Layan Movie...

Agak lame blog aku ni bersawang... tak tau nk buat camne... malas gile!!! keje kat opis pun banyak asyik kuar ulang alik pi PBT submit tu submit nih.....
prepare tu prepare nih... buat surat tu buat surat nih... aku nih 3 in 1, Designer, Draftmen and Admin sumer aku buat... tapi mmg tu pun skop keje yang wajib aku handle.. baru lah aku leh track down stage satu2 pojek tu kan...... aku enjoy je... buzy lagi bagus dari duk melangut ,so x perasan masa berjalan ... tau2 dah petang..balikkkkkk

kat umah aku bukan ade mase nk surf intenet sgt... pc umah bz ngan hubs nyer donlod.. so connection agak slowww...
lagipun Dhani tu kan breastfeed so, malas aku nk duk depan pc lelame kang ade jek yang nak mengekor... kadang tu panas ati gak sebab kalo bapaknya duk melangut depan pc xdek sape nk kaco, tapi kalo aku jek... mula lah sorang2 cam ulat bulu... memanjat lah... kirai2 cd rack lah..... sakit je ati.. pantang kalo mama nye bergerak ade jek yg follow tungu depan bilik air lah... adoiiii lah jadik mak ni kan... garang camne pun mencubit ke hapa, anak still nak ngekor!!!!

so sebab xde activity lain kt umah, aku layan movie jelah... sume aku layan asal x merepek atau geli2 punye citer....

contoh nya Walled In...

citer simple jek , pasal sorang Enginer yg baru grad Samantha Walczak di pi travel in the middle of nowhere tuk supervised demolition works kat satu bangunan misteri was called Malestrazza building.
Architect bangunan ni agak giler skit dia percaya ngan sistem consrtuction yang dia amalkan oleh Eqyptians iaitu bangunan dan pencipta nya mesti bersatu supaya bangunan tu bersifat eternity... tah pape dia merepek lagi lah.... tapi quit syok la tgk design building nyer... and philosophy yang dia pakai tuk citer nih agak2 cam aku study dulu... ekekekek kire jiwa la citer nih kan.... tapi heppy ending sebab Sam tu selamat.... biasa lah...

1 comment:

Nurhayati said...

tak tengok lagi Walled In ni.. Mischa Barton plak tu.. ;)