Friday 24 July 2009

Musim

Lagi sebulan or tak sampai pun sebulan kite akan masuk ke bulan Ramadhan bagi tahun ini 1430, mintak2 sampai lah umur hingga ke bulan ramadhan nanti.. alhamdulillah Rejab aritu dapat lah jugak berpuasa tapi tah kenape ek susah sgt nk puasa sunat aku ni... perut lapar jer.. dugaan puasa la kan tapi adakah sbb aku breast feed (cehh alasan!!! ) tulah bile di pikirkan balik aku hanye puasa pada bulan Ramadhan jek.. puasa2 sunat jarang ler aku buat.. ya Allah ape aku nih.. takkan la duniawi jek Astagfirullah.. kene berubah nih..

insyaallah berubah, mesti berubah... amin

skang ni plak tengah musim sale heheh selain musim durian, cempedak dan segala mak tok buah musim sale ni lagi lah boleh bg org (macam aku) penin kepala... arghh mane nak cekau duit nk soping.. aku ni plak sgup x makan sbb nk soping heheh .. tapi ape yg aku soping kan , aku pun tak tahu... aku ase aku perabis duit mostly tuk anak2 aku je kut...kut lah...

aritu aku pi klcc aku beli dipers bag yg baru..tuk anak la tu kan.. pastu beli gak baju aku 2 helai tu pun sbb kt MNG ngan ZARA sale... affordable sale lah ...

pastu next week nyer gi jumpa kawan kt area Maju Junction shoping lagi , then again baju budak2 jugak Sha ngan Dhani punya baju basahan ngan sehelai dua baju jalan.. kt Sogo and mine seluar codroi murah2 heheheh.. tuk suami mmg selalu x beli... sbb dia tu susah lah kang beli2 x berkenen nti dia x pakai terus aku kecik hati..

a week before maju juction aku pi Ikano.. soping kasut and baju murah2 lagi... ni Jusco blom serbu lagi ni.. dlm kepala ade lah jugak nk carik ... swimming suit SHa ngan Dhani... diorang gak lagi..... aduhhh bile la plak turn aku nk soping maut nih..... oh yer nk beli kain ela sedondon anak beranak tak beli lagi.. padahal bulan 5 aritu dah soping maut kat jakel ngan mak ngan ayong...

erm pg td huby bg seratus... hgt nk singah JJ usha baju renang sha la balik ni.. sebab esok nk lepak PD .. short vacation , bajet nk lepak Corus Paradise... tgk lah nanti jd ke idak...
tak saba nk packing.. semoga selamat semuanya....

1 comment:

Nurhayati said...

tue la tak lama lagi puasa.. mmg dugaan kalau ganti puasa peyot tu lapar je.. ;)