Tuesday 22 July 2008

Lovey Dovey

Khairunnesa Afaf is my Lovey Dovey....

Name : Khairunnesa Afaf bt. Kamaruddin
D.O.B : 13 February 2006

dis time posting pasal kakak plak... kakak Chaca.. she, called herself Chaca.. baru jek umur 2 tahun dah dapat adik... kesian chaca, tapi mama, papa love u still lah cayangggg.. dun wurry k!

skang ni aku ngan fuad, kalo pi memane tak bawak chaca mmg tak sah... mean tak meriah lah, sebab chaca nih happening mulut dia cam mama le kut! chaca walaupun umur 2 tahun tapi 'vocab' dia banyak dah... memacam dia tau cakap... kadang gelak2 jer aku dengar dia borak.
dia gak ade satu perangai pelik, suka main sorang2... kak nor yang jaga dia pun cakap yg chaca ni tak kaco org, dia suka main sorang sambil gentel bantal busyuk dia ... she's kind of bantal busuk hahahahah... yg ni tak tau ikut perangai sapa??? i bet its from fuad...

Chaca like barneys, kalo layan barney tu ulang2 smpai berkali2 pun tak pe... tapi aku tak esah aku tetap belikan cd baru tuk dia, sbb dia kind of belajar lah bile tgk barney.. pandai nyayi and learb gud manners.. tahniah!!!!

Anak mama nih quite bossy (dis also i bet from papa!) sume kene iku ckp dia, kadang2 aku layan kan jer , tapi kadang2 pelepik aku bg kt kaki dia... syian nati majuk anak mama nih...

No comments: