Wednesday 23 July 2008

Projek Malam...

heheheh its not like u think, yellowish thing!

"mi, ape pojek malam ni? pojek makan-makan" - mr. fuad

ungakapan biasa fuad bile col aku ate rembang2 petang waktu kul 5.00 ptg. time nak balik opis la ni... dia dah siap2 tanye ape nak makan malam nih, yelah haku ni kan cretive org nyer... hahahaha

aku sure fuad suka every food yg aku serve, tu pasal setiap hari teringat akan aku, kan hengat makan. haiyak! bak kata org tua-tua, kalo nak ikat suami kita, ikat lah 'tang perut nyer! huhuhu mean makan minum dia lah.

arinih hengat cam nk masak sotong, semalam beli kt pasar malam kt prima damansara, tu ler tgh pikiaq nk masak menu pe sotong tuh... maybe goreng style kut sbb sambal aritu baru jer buat... kang menyampah lak fuad asyik2 sambal.

semalam aku masak simple jer due to my sore throat yg agak cronical, aku goreng ikan cicah ngan air asam and tempe goreng ngan bilis, simple kan! but how suprise fuad enjoy the food, so do with chaca... hehehe fuad tambah nasik tuh!


menu malam ni ! mungkin kah?

No comments: