Thursday 7 August 2008

Sickening Road Block

arini aku keluar umah lambat skit, skit je... sebab bawak Chaca pi clinik, pi Klinik Idzham jek dekat skit , kalo pi Pusrawi kang pukul bape nk masuk opis.... kesian Princess tu, jangkitan kuman dalam telinga tu pasal demam, batuk dan selsema sekali gus... Dhani pun..kesian terbatuk.. + ade phlegm skit kut... camne ek nk kuarkan...???

tapi tu bukan masalah... masalahnyer 'Road Block' by PDRM, cettt ayooo takde keje ke brader???? pepagi, hujan renyai2 pun nk duk wat road block.. org dah lambat lah wehhhh....

ni sure pasal DSAI punye court session, pelah yg polis nk mengelabah wat road block bagai, takut kemaraan rakyat ke??? dia tak tau kemarahan rakyat seperti aku yg dah lambat pi keje!!!!

kat NKVE exit pj/damansara lagi teruk... loonnggggggg queue!!! sib baik aku ni melawan arus..
my work place not headed to KL, kalo tak??? sebakul..chop.......... maybe berbakul-bakul sumpah seranah aku dan berkadaran terus ngan dosa kering aku pagi tu!

tulah anak-anak, jgn lah memilih kerjaya polis..sbb scope keje nye tertumpu ke arah road block semata-mata... baik jadi bomba, sbb dulu derang memadam kebakaran, tapi sekarang scoope keje derang telah meluas... derang lah yg selamat kan org lemas, org accident, kucing atas pokok, tangkap ular, tebuan and blah..blah..blah...

ape aku merepek nih... ni sumer sbb road block yg buat aku jadi lambat...choiiii!

No comments: